Gönderen: wmwebtr | Ekim 26, 2008

Açıköğretim İletişim ve Telefon Numaraları

Açıköğretim (AÖF) başvuru işleminizi gerçekleştirirken programın açılmaması, başvuru sayfalarında ilerleyememe, yazıcıdan döküm alamama gibi teknik sorunları, kayıtlar ve öğrencilik hizmetleri ile ilgili sorularınızı çalışma günleri içinde; 09.00 ile 17.30 saatleri arasında aşağıda verilen telefon numaralarına iletebilir veya e-posta ile bilgi alabilirsiniz. Ancak daha hızlı ve etkin çözümler için telefon ile iletişim kurmanızı tavsite ederiz.

AÖF Merkez Büro İletişim Merkezi Telefonları:

0 222 330 81 77
0 222 330 84 15
0 222 330 41 21
0 222 320 69 06

Anadolu Üniversitesi Santral: 0-222- 335 05 80’den dahili 3985-3986-3987-3988

Açıköğretim e-posta: mrkburo@anadolu.edu.tr

Bulunduğunuz ildeki Açıköğretim AÖF Bürosunu (Ankara, İstanbul, İzmir ve Lefkoşa Büroları hariç) 444 10 26 nolu telefondan arayabilirsiniz. Ancak bulunduğunuz il dışındaki başka bir AÖF bürosuna telefonla ulaşmak isterseniz (Ankara, İstanbul, İzmir ve Lefkoşa Büroları hariç) o ilin alan kodunu tuşladıktan sonra 444 10 26 nolu telefonu tuşlayınız.

Responses

  1. 1999 yılında istanbul üniversitesi tenik bilimler meslek yüksek okulu ikinci öğretim elektrik bölümüne kayıt yaptırdım. birkaç ay devam ettikten sonra olulu bıraktım. şimdi yeni çıkan aftan yararlanmak istiyorum fakat olulu açık öğretime çevirebilirmiyim.

  2. ben 1998 meslek lisesi mezunuyum öss 108 sayısal puanım var ve açıköğretime girmek istiyorum.af geldiğini duymuştum.bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim.

  3. ben 96 yılında aöf kamu yönetimi bölümünü kazandım bir sene okudum ama devam etmedim. şuan kayıt sırasında bıraktığım lise diplomamı geri alma imkanım varmı?varsa nereden ne şekilde alabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim…

  4. öncelikle selamlar 1969 bursa doğumluyum 1989 yılında açık öğretimi kazanmıştım fakat kaydımı yaptırmadım merak ettiğim konu kazandığım hak halen daha geçerlimi cevaplarsanız çok memnun olurum

  5. BEN TİCERET MEZUNUYUM ÖSSYE GİRMEDEN MUHASEBE BÖLÜMÜNE DİREK GEÇİŞ YAPABİLİRMİYİM


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

